niedziela, 1 czerwca 2014

Prolog


Spokojna i cicha, rozważna i romantyczna, dumna i uprzedzona- to cała ja. Mojego idealnego i poukładanego życia mógłby pozazdrościć mi każdy. Wymarzona praca, która dawała mi satysfakcję, duże mieszkanie w małej i cichej miejscowości. Miałam wszystko czego chciałam, spełniałam każdą swoją zachciankę i każdy kaprys. Może postronny obserwator uznałby mnie za rozkapryszoną i zakochaną w sobie dwudziestoczteroletnią dziewczynę, ale ja tak naprawdę byłam inna. Od tej lepszej strony znali mnie tylko wybrani- moi przyjaciele i rodzina, tylko oni znali moje życie na tyle dobrze by móc je ocenić, inni nie mieli do tego prawa. Ja, tak zapatrzona w siebie nie widziałam problemu w sposobie swojego bycia. Do czasu aż poznałam JEGO.



Jak zwykle krótki, chyba nie przepadam za pisaniem prologów. Witam wszystkich w moim kolejnym projekcie. Mam nadzieję, że znajdą się chętni do czytania i komentowania, zachęcam do tego gorąco ponieważ chciałabym wiedzieć czy jest sens w zamieszczaniu notek. Miłego, krótkiego prologu! Do soboty! Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. Czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać kiedy akcja się rozkręci :))
    Pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie się zaczyna :) Czekam, mam nadzieje że pokaże się niedługo i będzie dużoo czytania :)). Pozdrawiam, Gonia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zaczyna :) Czekam na pierwszy rozdział i zapraszam do siebie ---> http://miec-marzenia.blogspot.com/2014/06/rozdzia-vii.html
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczyna sie ciekawie :) czekam na pierwszy rozdzial !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na pierwszy rozdział ;)
    http://you-will-see-some-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń